طی تفاهم نامه امضا شد؛ ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری شهرستان مرزی تایباد
طی تفاهم نامه امضا شد؛ ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری شهرستان مرزی تایباد

تفاهم نامه مشترک ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعاون کار و رفاه اجتماعی تایباد در راستای اشتغال خانواده شهدا و جانبازان امضا شد.

به گزارش اختر شرق؛ پیرو پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی و استانی تفاهم‌نامه مشترک اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تایباد در جهت ایجاد اشتغال پایدار و حفظ مشاغل فعلی ایثارگران شهرستان، در دفتر اداره کار و رفاه اجتماعی این شهرستان امضا شد.

سید احسان علوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد ضمن تقدیر از همکاری‌های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گفت: خود اشتغالی، حمایت از کارآفرینان و مشاغل خانگی، طرح‌های حمایتی از کارفرمایان در بخش خصوصی، کارورزی و آموزش‌های تخصصی شغلی از موارد مورد پیگیری دو اداره می‌باشد.

در ادامه محمود بیانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تایباد نیز گفت: تعاونیهای ایثارگری ظرفیت خوبی جهت ایجاد اشتغال در بخش‌های تولیدی، کشاورزی و خدمات دارند که فعال‌سازی و مشاوره در این زمینه در دستور کار دو اداره می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان تایباد از توابع استان خراسان رضوی است که در ۲۲۵ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۱۲۴ شهید، ۳۰۸ جانباز و ۳۲ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13