طرح عظیم زیست‌محیطی شرق کشور ابتدای سال ۱۴۰۱ در خواف کلنگ‌زنی می‌شود
طرح عظیم زیست‌محیطی شرق کشور ابتدای سال ۱۴۰۱ در خواف کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت صنعتی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) گفت: طرح جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهر خواف و تصفیه‌خانه و انتقال آب جهت مصارف صنعتی است که البته بخشی از آب تصفیه شده آن به شهر خواف بازخواهد گشت. این طرح بزرگ را در دستور کار قرار داده‌ایم که دومین طرح زیست‌محیطی شرق کشور است.

به گزارش اختر شرق؛ محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) گفت: طرح جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهر خواف و تصفیه‌خانه و انتقال آب جهت مصارف صنعتی است که البته بخشی از آب تصفیه شده آن به شهر خواف بازخواهد گشت. این طرح بزرگ را در دستور کار قرار داده‌ایم که دومین طرح زیست‌محیطی شرق کشور است.

مدنی فر عنوان کرد: سیمیدکو طی سالی که گذشت طرح عملیاتی آن را آغاز کرده؛ این طرح عظیم با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌پذیری شرکت آبفای خراسان رضوی محقق می‌گردد.

مدیرعامل شرکت صنعتی توسعه فراگیر سناباد گفت: شرکت سیمیدکو طی تفاهم نامه مشترک با شرکت آبفای استان خراسان رضوی با سرمایه‌گذاری در این طرح بزرگ زیست‌محیطی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در خصوص کمک به بهداشت و سلامت منطقه، ضمن تأمین بخشی از آب مورد نیاز خطوط تولید خود به حفظ منابع آبی زیر زمینی جهت کمک به مباحث کشاورزی و دامپروری گام بزرگی بر خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ کلنگ زنی این طرح همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی با حضور مسئولین کشوری و استانی انجام خواهد شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 62