طرح سنجش کودکان اوتیسم در قوچان برگزار می‌شود
طرح سنجش کودکان اوتیسم در قوچان برگزار می‌شود

با پیگیری و مطالبه انجمن حمایت از کودکان شهرستان قوچان طرح سنجش کودکان اوتیسم در تاریخ یکشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری در شهرستان قوچان برگزارمی گردد.

با پیگیری و مطالبه انجمن حمایت از کودکان شهرستان قوچان طرح سنجش کودکان اوتیسم (چهار تا ۱۴ سال) در تاریخ شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۸ تا ۱۲ در محل مدرسه نیایش شهرستان قوچان برگزارمی گردد.

به گزارش اختر شرق؛ اجرای این طرح مقدمات لازم برای راه‌اندازی مدرسه اوتیسم شهرستان قوچان را فراهم آورده و کودکان مبتلابه این اختلال در شهرستان قوچان و شهرهای هم‌جوار می‌توانند از خدمات رایگان آموزشی و توان‌بخشی این نهاد بهره‌مند گردند.

با توجه به عدم آگاهی‌های لازم و عدم شناخت مسئولین از اطلاعات و آمار کودکان مبتلابه اوتیسم شهرستان؛ انجمن حمایت از کودکان درصدد است با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در این راه قدمی هرچند ناچیز برداشته و درراه تأسیس مدرسه اوتیسم شهرستان قوچان به مسئولین امر کمک نماید.

لذا خانواده‌های کودکان اوتیسم (چهار تا ۱۴ سال) روز شنبه ۲۰ مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ به محل مدرسه نیایش واقع در خیابان سنایی، با همراه داشتن مدارک شناسایی خود و فرزند عزیزشان مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است؛ سنجش کودکان توسط متخصصان و کارشناسان آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی انجام می شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 15