طرح ساماندهی مترجمین و لیدر های گردشگری سلامت خراسان رضوی اجرا شد
طرح ساماندهی مترجمین و لیدر های گردشگری سلامت خراسان رضوی اجرا شد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن حرفه ای گردشگری سلامت خراسان رضوی از اجرای طرح ساماندهی مترجمین و لیدر های گردشگری سلامت استان خبرداد.

به گزارش اختر شرق؛ حسین نیکونام بابیان اینکه این طرح از اول دی‌ماه جاری آغاز و تا ۲۰ دی‌ماه با محوریت اداره کل میراث و گردشگری استان خراسان رضوی و پیشخوانی انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان خراسان رضوی ادامه دارد، مطرح کرد: در این طرح که یکی از مشکلات کهنه صنعت گردشگری سلامت است، بر اساس مصوبه کمیته گردشگری سلامت استان با همکاری مستقیم انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان، اداره کل میراث و گردشگری استان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و حمایت معاونت پیشگیری از جرائم دادستان استان برای اولین بار در سطح کشور به‌صورت آزمایشی در شهر مشهد اجرای می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ساماندهی مترجمین و لیدرهای سطح کشور و آموزش موارد مهم و کاربردی و جلوگیری از فعالیت دلالان سودجو به استناد ماده ۷ قانون توسعه صنعت ایران‌گردی و جهانگردی است.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه مستقیم به سایت اداره کل میراث و گردشگری استان خراسان رضوی به آدرس razavichto.ir یا به آدرس سایت انجمن گردشگری سلامت استان خراسان رضوی www.khhta.com به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12