طبق اطلاع رسیده و بنا بر شواهد بانک بانک صادرات شعبه چمن آباد خواف تبدیل به باجه شد
طبق اطلاع رسیده و بنا بر شواهد بانک بانک صادرات شعبه چمن آباد خواف تبدیل به باجه شد

بانک صادرات شعبه چمن آباد ۱۰ روزاست که فعالیتی نداشته و با کد شعبه مرکزی صادرات خواف فعالیت نموده و رسماً تبدیل به باجه شده است.

به گزارش اختر شرق؛ جمعی از اهالی چمن آباد ضمن تاکید به فعالیت مجدد این شعبه بانکی در چمن آباد گفتند: این امرکاملاً واضح است که بی‌توجهی مردم منطقه و خارج کردن اندوخته‌ها از حسابهای‌مان در شعب موجود در منطقه عامل این شرایط شده است، حال با وضعیت موجود وعدم همیاری تمامی مردم منطقه؛ این مشکل ممکن است برای بانک کشاورزی هم به وجود آید طبیعی هست که هرکسی درهرکجای دنیا ضرری متحمل شود قاعدتاً درصدد جلوگیری آن هست. بانک‌ها اگر حساب‌های مشتریان در یک شعبه متمرکز نگردد باعث پایین آمدن سوددهی شعبه شده و نتیجه این می‌شود که خوب مشاهده کردیم.

آنان از اهالی بالا خواف خواستند حساب‌های خود را از بانک‌هایی که در این منطقه شعبه‌ای ندارند و یا بانک‌های خصوصی بیرون آورده و بانک‌های خود منطقه را تقویت نمایند، به صرف یک یا دو درصد سود سپرده بالاتر در بانک‌های خصوصی نباید بانک داخل منطقه خود را رها نماییم، امید است مردم شریف چمن آباد و روستاهای حومه و تیز دهیاری‌ها و ادارات و نهادهای منطقه هم بانک‌های منطقه را تقویت کنند.

به گفتند اهالی چمن آباد اکثر فروشگاه‌های منطقه پزهای خود را از بانک‌های شخصی گرفتن آخر چرا. . ؟ ؛ اینجا دیگر هیچ مسئولی مقصر نیست این خودمان هستیم که باعث این مشکلات برای خودمان می‌شویم. ماباید درمنطقه به فکرآینده خود و خانواده جوانانمان باشیم.

عزیزان راننده اگر کرایه‌های حمل بارشان د ردیگربانک‌ها واریز می‌شود خواهشا خودشان به بانک‌های محلی کشاورزی و صادرات منتقل کنن که شاهد این وضعیت نباشیم.

اهالی چمن آباد از بخشدار بخش سلامی؛ جناب آقای براتی خواستند حساب‌های دهیاری‌های منطقه را ترتیبی بدهند که مثل قبل در بانک کشاورزی متمرکز باشد نه در بانک ملی شعبه استانداری؛ که حداقل قسمتی از خلاء و کمبود جبران شود.

بانک صادرات نیز باید قدردان سپرده‌های منطقه بوده و شعبه را احیا نماید، مردم شریف منطقه نیز همراه شعبه بانک کشاورزی و سایر شعب منطقه باشند تا شعب بانکهای منطقه همانند گذشته و باقدرت در منطقه فعال باشد نه اینکه افت درجه داشته و تبدیل به باجه شوند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 45