ضدعفونی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در دو نوبت صبح و عصر
ضدعفونی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در دو نوبت صبح و عصر

محوطه گمرک دوغارون و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ضدعفونی و گندزدایی شد.

به گزارش اختر شرق؛ سید حسین آقایی مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و برگزاری جلساتی که با حضور فرماندار شهرستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین گمرک دوغارون انجام شد، مقرر گردید که تمهیدات لازم جهت پبشگیری از انتشار این ویروس انجام شود. در منطقه ویژه اقتصادی با توجه به اینکه در نقطه صفر مرزی قرار داریم و تردد رانندگان زیادی را شاهد هستیم و به لحاظ اینکه روزانه بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر کارگر و کارمند، نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان ایرانی و افغانستانی در این مجموعه تردد دارند، در ابتدای امر نسبت به تهیه ملزومات انفرادی از قبیل ماسک، دستکش و ژل اقدام نمودیم که در اختیار کارکنان قرار گرفت.

آقایی افزود: همه‌روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمام قسمت‌های اداری گمرک و سالن‌های منطقه ویژه توسط کارکنان ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در پایان خاطرنشان کرد: باهمت دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی در لشکر ۳۸ زرهی شمال شرق کشور، روزهای سه شنبه و چهارشنبه کلیه قسمت‌های منطقه ویژه، معابر ورودی و خروجی سالن‌های اداری و کامیون‌های ورودی و خروجی ضدعفونی و گندزدایی‌شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 15