صندوق‌های اعتباری خرد روستایی خواف تحت حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید کشور قرار می‌گیرد
صندوق‌های اعتباری خرد روستایی خواف تحت حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید کشور قرار می‌گیرد

فرماندار خواف از حمایت مالی صندوق کارآفرینی کشور از صندوق‌های خرد روستایی خبر داد و گفت: صندوق‌های خرد روستایی نقش بی‌بدیلی در توسعه کسب و کارهای کوچک روستایی ایفا می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حسین سنجرانی در این باره عنوان کرد: با توجه به راه اندازی صندوق‌های خرد اعتباری روستایی در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان خواف و همچنین رایزنی‌های انجام شده از خدا فرمانداری شهرستان خواف و پیگیری مجدانه فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی، صندوق کارآفرینی امید کشور حمایت مالی خود را از کلیه صندوق‌های اعتباری خرد روستایی شهرستان خواف اعلام کرد.

سنجرانی ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر اقبال شاکری رئیس محترم فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی، دکتر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور و کانون‌های آبادانی و پیشرفت روستایی شهرستان و همچنین کلیه دست اندرکاران، این اقدام جهادی را با محوریت افزایش توانمندسازی و مشارکت‌پذیری افراد جامعه محلی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ریشه کنی بیکاری و مهاجرت معکوس از شهر به روستاها عنوان نمود.

در پایان فرماندار خواف، صندوق‌های اعتبارات خرد روستایی را الگوی موفق اقتصاد مقاومتی دانست و بر لزوم مشارکت روستاییان و حمایت مسئولان مربوطه از این صندوق‌ها را خواستار شد.

لازم به ذکر است؛ صندوق کارآفرینی امید نهاد مالی تخصصی و حمایتی است که در زمینه تامین مالی و حمایت از کسب و کارهای خرد روستایی فعالیت می‌کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 43