صنایع لبنی خراسان رضوی به دنبال کیفی‌سازی طرح‌های خود باشند
صنایع لبنی خراسان رضوی به دنبال کیفی‌سازی طرح‌های خود باشند

استاندار خراسان رضوی گفت: از صاحبان صنایع لبنی در استان انتظار می‌رود که طرح‌های کیفی را در توسعه محصولات خود دنبال کنند تا میزان بهره وری در این بخش افزایش یابد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری در نشستی با صاحبان صنایع لبنی در خراسان رضوی عنوان کرد: به طور قطع صاحبان صنایع شناخت بهتر و بیشتری از وضعیت خود دارند لذا خود بهتر می‌توانند بر کیفیت و کمیت تولیدشان نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است صاحبان صنایع لبنی به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی، یک گروه نظارتی و کنترلی تشکیل دهند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در خصوص سرمایه گذاری در حوزه صنعت نمی‌توان از صدور مجوز جلوگیری کرد اما می‌توان آن سرمایه گذار را به سمتی هدایت کرد که هم نفع اقتصادی برای استان داشته باشد و هم سرمایه گذار متضرر نشود، تصریح کرد: در راستای احیای واحدهای تعطیل می‌تواند ظرفیت‌های جدید ایجاد کرد، مشکل همیشه وجود دارد اما در مواجهه با مشکلات، ارتقابخشی و تعالی بخشی و تکامل می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی افزود: صاحبان صنایع از یک سری مشکلات پایه‌ای و یک سری مسائل در زمان حرکت برخوردار هستند اما مهم این است که چطور با این مشکلات مواجه شویم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات صنایع خراسان رضوی در خصوص رفع تعهدات ارزی و تجارت ریالی با افغانستان در مرکز پیگیری شده است، خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکلات آنچه در اختیار استان باشد به سرعت حل خواهد شد اما مواردی که تصمیم‌گیری در خصوص آن مربوط به سطح کشور است، از طریق استان پیگیری می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 67