صفی که طولانی‌تر شد؛ انتظار کتابخوانان مشهدی برای حضور در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره)
صفی که طولانی‌تر شد؛ انتظار کتابخوانان مشهدی برای حضور در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره)

با بازگشایی مجدد کتابخانه‌های عمومی کشور میزان علاقه به استفاده از خدمات کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد باعث ایجاد صف‌های طولانی در کتابخانه شده است.

به گزارش اختر شرق؛ با بازگشایی مجدد کتابخانه‌های عمومی کشور میزان علاقه به استفاده از خدمات کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد باعث ایجاد صف‌های طولانی در کتابخانه شده است.

ملیحه فخار طبسی معاون کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد گفت: متاسفانه شیوع ویرس کرونا در سال جاری گاها باعث ایجاد وقفه‌هایی در ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی به مردم به صورت حضوری شد و در این ایام کتابداران کتابخانه‌های عمومی سعی کردند با استفاده از فضای مجازی ارتباط خود را با اعضا و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی حفظ کنند.

وی ادامه داد: سپری شدن روزهایی که از برکت حضور اعضا به صورت حضوری در کتابخانه معذور بودیم سخت بود.

فخار طبسی با بیان اینکه با بازگشایی مجدد کتابخانه‌های عمومی و امکان حضور مجدد اعضا در کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) شاهد صحنه‌های بی‌نظیری از مراجعه و استقبال از خدمات کتابخانه هستیم، عنوان کرد: این استقبال به حدی است که هر روز شاهد صفهای طولانی برای حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه هستیم.

الهه فیض رابط فرهنگی کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد در خصوص این مقدار از استقبال از کتابخانه، گفت: کتابداران کتابخانه از دیدن این حجم از استقبال و علاقه به مطالعه و کتابخوانی خوشحال هستند و سعی دارند به بهترین نحو پاسخگوی نیاز اطلاعاتی جامعه مخاطب خود باشند.

اعضای کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد نیز از بازگشایی مجدد کتابخانه‌ها و فراهم شدن شرایط استفاده از کتابخانه‌های عمومی ابراز خوشحالی کردند.

اعضای کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت حفظ سلامت خود و کمک به جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا و استمرار روند مطلوب جامعه از حیث شیوع این ویروس منحوس تاکید کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 66