صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی در حوزه پدافند غیرعامل آبفا خراسان رضوی
صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی در حوزه پدافند غیرعامل آبفا خراسان رضوی

مدیر دفتر پدافند غیر عامل شرکت آبفا خراسان رضوی گفت: با تعمیر و راه اندازی مجدد خودروهای سبک و سنگین و دستگاه‌های تولید برق ۳۰ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

به گزارش اختر شرق؛ رضا یاقوتی نیا تعداد این وسایل نقلیه و تجهیزات را چهار دستگاه کامیون، شش دستگاه وانت پیکاپ و چهار دستگاه مولد برق اضطراری اعلام کرد که تعمیر و نوسازی، ازاسقاط آن‌ها جلوگیری بعمل آمد.

وی اظهار کرد: آبفای استان علاوه بر خدمت‌رسانی به ۷۶ شهر و دو هزار و ۴۰۰ روستای تحت پوشش درخراسان رضوی به استان‌های همجوار هم در صورت نیاز کمک‌های اضطراری از قبیل کامیون و تجهیزات و نیروی انسانی، آب آشامیدنی اعزام و ارسال می‌کند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل بر آمادگی شرکت‌های تبصره دو و امورهای تابعه برای تامین آب شهروندان و مشترکان در مواقع ضروری و حوادث تاکید کرد ودر همین رابطه از برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل در سطح شهرستان‌های نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام و تایباد خبرداد.

یاقوتی نیا هدف این رزمایش را کنترل میزان آمادگی مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب شرب شهری عنوان کرد و گفت: در این رزمایش‌ها بدون اطلاع قبلی برق ایستگاه‌های و مخازن آب قطع شد که همکاران آبفا با حضور سریع و به موقع خود و در مدت زمان کوتاه نسبت به تامین برق اضطراری وایجاد شرایط پایداربرداشت و توزیع آب اقدام کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7