صدور ۱۸۰ مجوز مراسم عزاداری محرم به هیئات مذهبی شهرستان نیشابور
صدور ۱۸۰ مجوز مراسم عزاداری محرم به هیئات مذهبی شهرستان نیشابور

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نیشابور از صدور۱۸۰ مجوز برگزاری مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حسن درودی کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اعلام این خبر به روابط عمومی گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی عزاداری محرم،تاکنون ۱۸۰هیئت مذهبی در سامانه بیرق ثبت شده و صدور مجوز عزاداری محرم با شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صادر شده است.

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت با سیاهپوش کردن و نصب پرچم های مشکی برافراشته و مزین به نام سیدالشهداء علیه السلام برسردرب مساجد، تکایا، حسینیه ها؛ ادارات و میادین ارادت خود را به ارباب خودشان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان می دهند.

وی افزود: همچنین مساجد و هیئات مذهبی با دعوت از سخنرانان و مداحان توانمند و تأثیر گذار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه های اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مداحی ومرثیه سرایی را اجرا می‌کنند و شاهد حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در محافل مذهبی می باشیم.

درودی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرهای اقماری، مراکز بخشها و روستاهای این شهرستان، توسط مبلغین طرح هجرت و مستقر و همچنین روحانیون اعزامی در دهه اول محرم از طرف اداره تبلیغات اسلامی، برنامه های عزاداری و سوگواری در این ایام در حال برگزار ی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4