شهید سلیمانی اصولگرا یا اصلاح‌طلب نبود بلکه با مردم بود
شهید سلیمانی اصولگرا یا اصلاح‌طلب نبود بلکه با مردم بود

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی اصولگرا یا اصلاح‌طلب نبود بلکه با مردم بود و نباید حزبی او را مصادره به مطلوب کند.

به گزارش اختر شرق؛ هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز مادر از شروع فعالیت‌های انتخاباتی خود خبر داد و گفت: این دوره دیگر دوره مدارا، سکوت و مصلحت‌اندیشی نیست، در دوره‌های قبل به دلیل مصالح کلی شهرستان و کشور و حاکم بر مناصبات آن سکوت کردیم، ادب را و متانت را رعایت کردیم.

وی اظهار کرد: مردم ما نماینده انقلابی می‌خواهند و  از بنده انقلابی‌تر در بین کاندیدها نیست، زمانی که از آسمان و زمین خمپاره می‌بارید دوستان عزیز ما پرپر و شهید می‌شدند، من در جبهه‌های جنگ بودم.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که  جنگ را برای جنگ نمی‌خواستیم، بلکه جهاد کردیم و جنگ را برای صلح می‌خواستیم  گفت: جان در کف گذاشتم و علی‌رغم این‌که ۱۶ ساله بوده بودم و سنی نداشتم در کردستان و خوزستان و در گرمای بالای ۵۰ درجه جزیره مجنون در کوه‌های سر به فلک کشیده شمال غرب کشور برای دفاع از حریم امنیت کشور بودم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ نیز خدمت را انتخاب کردم، خدمت در محروم‌ترین نقاط همچون بسیجیان بی‌ادعا به مردم خدمت کردم و هیچ‌گاه منت نگذاشتم ولی عده‌ای هرکجا رفتند فرصت‌طلبی کردند و به شکل دروغ  مطالب را مطرح کردند، بنابراین انقلابی واقعی، خدمتگزار حقیقی و خدمتگزار صادق ما هستیم.

هادی شوشتری بابیان این‌که دیپلماسی ابزاری برای دفاع از منافع کشور و تأمین امنیت کشور است گفت:  منزلت شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار بالاست او اصولگرا یا  اصلاح‌طلب نبود او با مردم بود و نباید حزبی او را مصادره به مطلوب کند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که زمانی  اقتضا می‌کرد که برای منافع کشور به جبهه برویم اذعان کرد:  امروز اقتضا می‌کند که برای منافع کشور به سازمان ملل برویم به دادگاه دعاوی ایران و آمریکا برویم این برای بنده افتخار است که به‌عنوان نماینده ملت در دادگاه دعاوی ایران و آمریکا در مقابل آمریکا بایستیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 37