شهردار تربت جام: اصحاب رسانه یک قشر تاثیرگذاری درانعکاس عملکرد مدیریت شهری می‌باشند
شهردار تربت جام: اصحاب رسانه یک قشر تاثیرگذاری درانعکاس عملکرد مدیریت شهری می‌باشند

شهردار تربت جام گفت: یکی از ابزارها و فعالیت‌های بسیار مهمی که می‌تواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و چالش‌ها و نقایص حوزه شهری را به صورت منصفانه به مردم معرفی بکند قطعا اصحاب رسانه می‌باشد که در صورتی که ما بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم یک چشم‌انداز روشن و شفافی به شهروندان خود معرفی کرده‌ایم.

به گزارش اختر شرق؛ شهردار تربت جام به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه یک قشر تاثیرگذاری در انعکاس عملکرد مدیریت شهری می‌باشند گفت: یکی از ابزارها و فعالیت‌های بسیار مهمی که می‌تواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و چالش‌ها و نقایص حوزه شهری را به صورت منصفانه به مردم معرفی بکند قطعا اصحاب رسانه می‌باشد که در صورتی که ما بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم یک چشم‌انداز روشن و شفافی به شهروندان خود معرفی کرده‌ایم.

دکتر علی اصغر خوشخو عنوان کرد: عملکردی که در حوزه مدیریت شهری در طول سال اخیر اتفاق افتاد یک سری برنامه‌های جزئی و کوتاه مدت در دوره ششم شورای اسلامی شهر بود که در دستور کار قرار داشت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام بود.

وی بیان کرد: پروژه نیمه تمام دروازه زیارت یکی از مطالبات اصلی مردم شهر وهمچنین از برنامه‌های اصلی شورای شهر بود. این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که چندین دوره کارهای عمرانی آن شروع شده و هنوز ناتمام می‌باشد و با توجه به اینکه کارهای عمرانی آن هزینه بر می‌باشد و شاید سالیان سال طول بکشد تا بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم با پیمانکار آن تعیین تکلیف شد تا وضعیت پروژه مشخص گردد و سرمایه‌گذاری که می‌خواهد بیاید در این پروژه سرمایه‌گذاری بکند یک دستور کار روشنی داشته باشد که به لطف خدا کارهای پایانی آن در جریان است و تعیین تکلیف می‌گردد.

شهردارتربت جام به پروژه پارک سوار اشاره کرد وگفت: پروژه پارک سوار یکی دیگر از پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد که درحال حاضر از۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست دارد و درصدد آن هستیم که این پروژه را درچند ماه آینده آن را به اتمام برسانیم و با انتقال ترمینال به محل پارک سوار بتوانیم از این ظرفیت در جهت کاهش ترافیک و ارائه خدمات بیشتر به مردم کمک کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که خیلی ما را درگیر کرده بود با دستگاه‌های اجرایی و امنیتی و حتی خود نیروهای انسانی در حوزه شهرداری شرکتهای تامین نیروی انسانی بود که در حوزه شهرداری به عنوان پیمانکار تامین نیرو فعالیت می‌کردند که با تمامی این شرکت‌ها هم تعیین تکلیف گردید و تسویه حساب کامل با آن شرکت‌ها انجام شد و بدهی‌ها آنان به جزیک بخش ناچیزی به کارگران پرداخت شده و اکنون با شرکت سازمان همیاری‌های خراسان عهد قرارداد کردیم که به صورت حجمی و تامین نیروی انسانی آن به عهده حوزه مدیریت خود شهرستان می‌باشد و در حال حاضر هم پرداخت حقوق‌ها ی ما به روز است وهیچگونه بدهی به کارگران نداریم.

شهردار تربت جام چالش و بحث اصلی مشکل شهر را نبود آسفالت مطلوب خیابانها ذکر کرد و گفت: چالش اصلی مشکل شهر نبود آسفالت خوب در سطح خیابان‌ها بوده که چندین سال باعث مشکلات شهروندان گردید و در راستای رفع این مشکل توانستیم تا حدودی قیرمورد نیاز را تامین کنیم وبه مرور وبراساس اولویت‌بندی نسبت به آسفالت خیابان‌ها اقدام نمائیم. ضمن اینکه تا کنون ۹ هزار متر ما تایل فرش انجام دادیم که درباند کندرو بولوارخلیج فارس بیشترین تایل فرش انجام گردیده است.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 70