شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در خراسان رضوی به ۱۵۴ نفر رسید
شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در خراسان رضوی به ۱۵۴ نفر رسید

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کووید -۱۹ در استان خراسان رضوی به ۱۵۴ مورد رسید.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر علی‌اصغر انجیدنی گفت: در حال حاضر تمامی دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در استان خراسان رضوی حداقل یک مورد ابتلا به ویروس کووید -۱۹ رادارند.

 وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۸۹ نفر است و پس‌ازآن نیشابور ۴۳ مورد مبتلا را دارد.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و تربت‌حیدریه به ترتیب با ۹ و هفت مورد ابتلا در مرحله بعدی قرار دارند و در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت‌جام نیز هرکدام به ترتیب سه و یک مورد ابتلا ثبت‌شده است.

دکتر انجیدنی خاطرنشان کرد: از روز ۳۰ بهمن‌ماه گذشته تا امروز ۱۸ اسفند، یک هزار و ۷۸۷ بیمار مبتلابه حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری‌شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۵۷ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبودیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0