ششمین مرکز نیکوکاری شهرستان طرقبه شاندیز در شهر طرقبه افتتاح شد
ششمین مرکز نیکوکاری شهرستان طرقبه شاندیز در شهر طرقبه افتتاح شد

همزمان با ایام دهه ولایت علوی، با حضور فرماندار، روسای ادارات و سایر مسئولان طرقبه شاندیز، ششمین مرکز نیکوکاری شهرستان طرقبه شاندیز در محل مسجد چهارده معصوم شهرک فرهنگیان شهر طرقبه، افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ همزمان با ایام دهه ولایت علوی، با حضور فرماندار، روسای ادارات و سایر مسئولان طرقبه شاندیز، ششمین مرکز نیکوکاری شهرستان طرقبه شاندیز به نام مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «امام حسن مجتبی(ع)» در محل مسجد چهارده معصوم شهرک فرهنگیان طرقبه، افتتاح شد.

بنابراین این گزارش؛ مرکز نیکوکاری و کارآفرینی امام حسن مجتبی(ع) در محل مسجد چهارده معصوم  شهرک فرهنگیان طرقبه، طی مراسمی با حضور فرماندار، روسای ادارات و سایر مسئولان طرقبه شاندیز، افتتاح شد که این مراسم با سخنرانی فرماندار و  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز، ارائه گزارشی از عملکرد و اهداف این مرکز توسط رییس مرکز و تقدیر و تجلیل از  فعالانی که در مسیر خدمت به نیازمندان با این مرکز و کمیته امداد همکاری داشتند.

محمد قلیچی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز در گفتگو با خبرنگار اختر شرق بیان کرد: این  مرکز نیکوکاری و کارآفرینی، با استناد به اساسنامه کمیته امدادامام خمینی(ره) در راستای توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و احسان افتتاح شد، مراکز نیکوکاری از جهت اینکه مردمی هستند و  بحث شناسایی نیازمندان و دسترسی سریع و راحت نیازمندان و خیرین  به این مراکز نیز راحت تر انجام می شود.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری، بازوان اجرایی برای کمیته امداد است که فی سبیل الله از معتمدین، خیرین، بسیج، روحانیت، گروهای جهادی محلات با محوریت مساجد در راستای خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان در حوزه توانمندسازی خانواده فعالیت می کنند.

اهدای ۲۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان همزمان با افتتاحیه مرکز نیکوکاری «امام حسن مجتبی» در طرقبه

 همزمان با افتتاحیه مرکز نیکوکاری و کارآفرینی امام حسن مجتبی(ع) در شهر طرقبه و در راستای اجرای دومین گام از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۲۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و  آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح شهر و روستاهای بخش طرقبه، اهدا شد.

این تعداد سبد کالای معیشتی به همراه گوشت گوسفند قربانی به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال باهمکاری این مرکز نیکوکاری و  بسیج برادران طرقبه تهیه، بسته بندی و بین نیازمندان توزیع  شد.

خبرنگار: دوست حصار

image_printچاپ مطلب

Visits: 15