شروع مدیریت اضطراری بار و خاموشی‌های برنامه ریزی شده برق در سطح شهرستان جوین
شروع مدیریت اضطراری بار و خاموشی‌های برنامه ریزی شده برق در سطح شهرستان جوین

مدیر برق شهرستان جوین گفت: به دلیل افزایش بی‌سابقه مصرف برق و کمبود تولید نیروگاه‌های آبی به جهت خشکسالی، همزمان با کل کشور در برخی نقاط شهرستان نیز از سوی دیسپاچینگ استان مدیریت اضطراری بار صورت گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ پارسادوست مدیر برق شهرستان جوین در خصوص اعمال خاموشی‌ها که در سطح شهرستان شروع شده، گفت: به دلیل افزایش بی‌سابقه مصرف برق و کمبود تولید نیروگاه‌های آبی به جهت خشکسالی، همزمان با کل کشور در برخی نقاط شهرستان نیز از سوی دیسپاچینگ استان مدیریت اضطراری بار صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق از این پس احتمال قطع برق همه روزه به مدت دو ساعت وجود داشته که بسته به وضعیت شبکه و ابلاغ دیسپاچینگ ملی، از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ ممکن است ادامه داشته باشد، گفت: لذا از همشهریان محترم خواهشمند است تا حد امکان با صرفه جویی حداکثری احتمال قطع برق و زمان خاموشی‌ها را کاهش دهند.

لازم به ذکر است؛ در اعمال این خاموشی‌ها مدیریت برق شهرستان نقشی نداشته و خواهشمند است همشهریان گرامی ضمن صبوری همکاری لازم در مدیریت مصرف برق داشته باشند، همچنین مراکز حساس هرچه سریعتر تمهیدات لازم در تهیه مولد اضطراری انجام دهند.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Views: 74