سومین جشنواره قصه‌های قرآنی نردبان آسمان برگزار می‌شود
سومین جشنواره قصه‌های قرآنی نردبان آسمان برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام کاظمی نسب با بیان این خبر عنوان کرد: سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم با عنوان «نردبان آسمان» به صورت غیر حضوری ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

کاظمی نسب با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی، انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید، گسترش آموزه های قرآنی در قالب قصه های قرآنی و تولید آثار فاخر قرآنی مرتبط طراحی شده است، گفت: کودکان و نوجوانان در دو گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۶ سال می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش قصه خوانی و قصه گویی شرکت کنند. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خرداد ماه سالجاری می باشد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت صراط نور سبزوار و با همکاری معاونت قرآن و عترت ارشاد خراسان رضوی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سبزوار، کانون فرهنگی و هنری دارالعلم قرآن سبزوار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار برگزار می شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 15