سفارت انگلیس لانه جاسوسی و فتنه‌گری است تعطیلش کنید
سفارت انگلیس لانه جاسوسی و فتنه‌گری است تعطیلش کنید

مسئول بسیج طلاب استان خراسان رضوی با اشاره به فتنه‌های سفیر انگلیس گفت: سفارت انگلیس در تهران لانه جاسوسی است که فتنه‌ها را در کشور در میدان مدیریت می‌کند و ما منتظر تصمیم بستن این لانه آشوب و طراح فتنه‌ها هستیم و این حمله دیگری به انقلاب است تا حضور مردم را برای انتخابات کم‌رنگ کند.

به گزارش اختر شرق؛ امام‌جمعه سابق شهرستان باخرز و مسئول بسیج طلاب استان خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها شهید سلیمانی در جمع مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام گفت: شیوه‌های ترک دنیا متفاوت است و کسی که دنیا را در حال مجاهدت و دفاع از حق ارتحال می‌کند نزد پروردگار روزی می‌خورد و ناظر بر عالم هستی هستند و شهادت بهترین مدل عروج به‌سوی پروردگار است.

حجت‌الاسلام امجدی زاده بابیان اینکه شهید سلیمانی به نقطه‌ای رسید که بازوی رهبری بود، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی برکات زیادی برای نظام داشت و برای رفع اختلافات مدیران ارشد همچون آیت‌الله شاهرودی عمل می‌کرد ولایتمدار و حرفش کارساز بود.

وی تصریح کرد: آمریکا طرح‌هایش متفاوت شده و در همه ابعاد تحت آتش دشمن قرار داریم.

مسئول بسیج طلاب استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه وارد گام دوم انقلاب شدیم ، ابراز کرد: آمریکا مهم‌ترین بازوی رهبری را به شهادت رساند و گیر استکبار جهانی، سپاه قدس است.

امجدی زاده گفت: پس از شهادت سلیمانی، رهبری فرمانده جدید معرفی کردند تا سپاه قدس بدون فرمانده نباشد و هفت سال طول کشید تا آمریکا پایگاه عین الاسد را ساخت و چهار هزار نیرو داشت که به فرماندهی رهبری و رمز یا زهرا (س) و سیلی محکمی به دشمن وارد کردند.

مسئول بسیج طلاب استان خراسان رضوی گفت: شهادت حاج قاسم عزتمندانه ترین شیوه بود که به نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی رسید و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد مردم بصیرت دارند و دشمن گاهی از بی‌اطلاعی مردم سوء استفاده می‌کند.

امام‌جمعه سابق باخرز با اشاره به تشکیل مجلس آینده، تأکید کرد: در آغاز حرکت گام دوم با هجمه همه‌جانبه دشمن قرار دارد و کشور در شرایط جنگی قرار دارد آدمی که عدم التزام به‌نظام را نشان داده و پایش را روی خون شهدا گذشته است شورای نگهبان دقیق عمل کرد و شورای نگهبان بایستی از ورود افرادی که پا روی خون حاج قاسم‌ها گذاشتند را بگیرد و محکم باید جلویش بایستد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام کنندگان تکلیف شرعی و قانونی دارند از تصمیم شورای نگهبان اطاعت کند و مردم باید مراقبت باشند چون دشمن انقلاب را رها نکرده است.

 امجدی زاده با اشاره به فتنه‌های سفیر انگلیس گفت: سفارت انگلیس در تهران لانه جاسوسی است که فتنه‌ها را در کشور در میدان مدیریت می‌کند و ما منتظر تصمیم بستن این لانه آشوب و طراح فتنه‌ها هستیم و این حمله دیگری به انقلاب است تا حضور مردم را برای انتخابات کم‌رنگ کند.

مسئول بسیج طلاب استان خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: در شرایط حساس و پیچ مهم تاریخی انقلاب قرار داریم بایستی در انتخابات متحد شویم و فرد اصلح را برای مجلس انتخاب کنیم قوه مقننه بایستی انقلابی باشد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 28