سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: گفتگو و تعامل مستقیم با هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: گفتگو و تعامل مستقیم با هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: گفتگو و تعامل مستقیم با هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش اختر شرق؛ یوسف امینی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: با جدیت و صلابت برنامه‌ها و طرح‌های نیمه تمام مثل ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در مشهد مقدس و سایر شهرستان‌ها برای اجتماعی کردن هنر و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر و تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با استان قدس رضوی که با محورهای رونق فعالیت‌های دینی، فرهنگی و هنری و قرآن و مسجد تدوین شده است از جمله کارهایی است که در این دوره ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت: باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری، فرهنگ کار آفرینی و حمایت از تولید داخلی را گسترش بدهیم.

امینی با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیان کرد: به لطف خدا جامعه فرهنگی و هنری و هنرمندان استان همچون دوره‌های گذشته، همگام با سایر اقشارمردم، یک حماسه سیاسی خلق خواهند کرد و موجب نا امیدی دشمنان نظام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سه اصل، نظم و انضباط اداری، کار و خدمت صادقانه و تلاش برای تحقق اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیاده کردن اخلاق اسلامی در اعمال و رفتار ازمهم‌ترین اصول مورد توجه در برنامه‌های بنده است، تاکید کرد: رشد فضائل اخلاقی در جامعه اولین وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هدایت، حمایت و نظارت سه محور اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی است که با رویکردی جهادی پیگیری خواهد شد.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همراهی و حمایت همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اصحاب فرهنگ و هنر، برای ارتقای فرهنگ عمومی و بهبود شاخص‌های فرهنگی جامعه گام‌های موثری برداریم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 50