سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان: تماشای نمایش کنتراست از تلویزیون تئاتر
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان: تماشای نمایش کنتراست از تلویزیون تئاتر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: «نمایش کنتراست» از تلویزیون تئاتر ایران پخش می شود.

به گزارش اختر شرق؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان بیان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی سالن های تئاتر، همشهریان عزیز قوچانی می توانند از طریق پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران و با مراجعه به سایت Www.tv.theater.ir به تماشای نمایش کنتراست بنشینند.

وی افزود: این نمایش به نویسندگی سیدامیررستگارمطلق و کارگردانی محمد حسن سلطانی در کارگاه گروه تئاتر اختران انجمن نمایش شهرستان قوچان تولید شده است.

مطاعی گفت: بازیگران این نمایش رویا داوودی، محمد حسن سلطانی، علی سعیدیان، غزال ناصری و زهره دینپور، طراح نور حمید عابدی، طراح صحنه محمد حسن سلطانی، مشاوردستیار کار گردان علی سعیدیان، طراح لباس و کریم غزال ناصری، طراحی افکت و تنظیم موسیقی همایون میوانی، منشی صحنه فرنوش فرزان، مدیر صحنه ایلیا رحیمی، طراح پوستر مهران فلاح و تدوین و امور گرافیک سلمان مرندی از عوامل اصلی این نمایش هستند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به محدودیتهای کرونایی و تعطیلی سالن های تئاتر، انجمن هنرهای نمایشی ایران (ایران تئاتر) با راه اندازی سامانه «تلویزیون تئاتر ایران» وپخش آثار منتخب نمایشی و کنفرانسها و جلسات نقد و بررسی، خصوصا نشست های علمی آموزشی که با حضوراساتید این رشته در جشنواره های معتبر و بین المللی فجر برگزار شده است را بطور تخصصی در اختیار و معرض نگاه زیبای هنرمندان و علاقمندان به هنر تئاتر قرار داده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 92