سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در پروژه‌های فاضلاب خراسان رضوی
سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در پروژه‌های فاضلاب خراسان رضوی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری آبفا خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی در سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در مجموع ۱۳ هزار میلیارد ریال در اجرای پروژه‌های فاضلاب این استان به دو روش مالی بیع متقابل و bot سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش اختر شرق؛ کتایون دل زنده معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری آبفا خراسان رضوی اعلام کرد: بخش خصوصی در سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در مجموع ۱۳ هزار میلیارد ریال در اجرای پروژه‌های فاضلاب این استان به دو روش مالی بیع متقابل و bot سرمایه‌گذاری کرده است.

دل زنده بیان کرد: این سرمایه در پروژه‌های فاضلاب شهرهای گلبهار، سبزوار، تربت حیدریه به کار گرفته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری آبفا استان با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر گلبهار با ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب در شبانه روز به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک توحید سبزوار در مرحله اجرا قرار دارد، تاسیسات فاضلاب شهر تربت حیدریه مرحله اجرا و بهره برداری را طی می‌کند، احداث و بهره برداری از تاسیسات فاضلاب شهر خواف در مرحله ابلاغ قرارداد و شهرهای نیشابور و تایباد نیز مرحله مذاکره با سرمایه گذار را سپری می‌کند.

به گفته وی مدل‌های مالی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش فاضلاب شهرهای کاشمر، تربت جام، گناباد، طرقبه، شاندیز و قوچان هم تهیه شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 126