سانحه در استخر تایباد
سانحه در استخر تایباد

دانش‌آموز نوجوان تایبادی در استخر تایباد دچار حادثه شد و به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) منتقل گردید.

دانش‌آموز نوجوان تایبادی در استخر تایباد دچار حادثه شد و به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) منتقل گردید.

به گزارش اختر شرق؛ با گزارش مردمی مبنی بر غرق‌شدگی دانش‌آموز کلاس ششم در استخر تایباد، بلافاصله ارتباط با مسئولین ذی‌ربط برقرار شد که نتیجه جهت اطلاع شهروندان منتشر می‌شود.

محمد علی‌محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در این رابطه گفت: به‌محض اطلاع از بروز حادثه در استخر تایباد به بیمارستان رفتم و از اوضاع مطلع شدم، طبق گزارش‌های واصله، فعالیت های فوق برنامه داخل شهرستانی دانش آموزان در استخر تایباد برقرار می‌شود که باوجود تعداد اندک افراد در استخر و با حضور ناجیان غریق و مربیان مدرسه متأسفانه در اواسط شیفت استخر یکی از دانش آموزان دچار حادثه شده که به بیمارستان منتقل می‌گردد.

وی که از بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) خارج می‌شد گفت: در حال حاضر دانش‌آموز در اتاق مراقبت‌های ویژه بستری است و امیدواریم با دعای خیر مردم شریف تایباد به‌زودی بهبودی حاصل آید.

محمود آریامنش، مدیر آموزش‌وپرورش تایباد نیز گفت: دانش آموزان با رعایت کامل قوانین و اخذ رضایت‌نامه والدین به این فعالیت های فوق برنامه اعزام شدند که این حادثه اتفاق افتاد.

وی گفت: گزارش‌های تکمیلی پس از بررسی‌های لازم به اطلاع خواهد رسید.

حمیدرضا فدایی، روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش تایباد نیز گفت: اتفاق خوبی نبود اما حادثه پیش‌آمده در هرزمانی ممکن بود اتفاق بیافتد که متأسفانه در فعالیت های فوق برنامه تفریحی داخل شهرستان به وجود آمد، امیدواریم این دانش‌آموز به‌زودی بهبودی خود را کسب نماید.

مهدی مجیدی فرد، رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در تماس تلفنی با خبرنگار اختر شرق گفت: دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی شهرستان تایباد با هماهنگی مدیران مدرسه و با کسب رضایت‌نامه والدین به استخر اعزام می‌شوند که دچار حادثه شده و بلافاصله به بیمارستان اعزام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه آب، محیطی خاص هست احتمال گرفتگی عضلات، بروز استرس ناشی از ترس از آب، خستگی و مواردی این‌چنین موجب می‌شود که چنین اتفاقاتی حادث شود.

مجیدی فرد گفت: موضوع در دست بررسی است و به‌زودی نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 8