سالن ورزشی چند منظوره امام رضا (ع) محمد آباد آستانه رشتخوار طی ماه آینده به بهره برداری می‌رسد
سالن ورزشی چند منظوره امام رضا (ع) محمد آباد آستانه رشتخوار طی ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیر عامل موسسه عمران و توسعه رضوی گفت: سالن ورزشی چند منظوره امام رضا (ع) محمد آباد آستانه رشتخوار که در حال حاضر از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

محمود عیدی در بازدیدی که از این سالن داشت در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: این سالن به همت موسسه عمران و توسعه رضوی، با هدف رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار در شهرستان رشتخوار در حال احداث است

وی با بیان اینکه این سالن در زمینی به مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع در منطقه روستای محمدآباد آستانه احداث شده است، عنوان کرد: این سالن چندمنظوره با توجه به نوع سازه و امکانات جانبی می‌تواند در هنگام وقوع بلایای طبیعی و سوانح برای اسکان موقت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

عیدی به اقدامات صورت گرفته در این پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات احداث فونداسیون، اسکلت و سقف سازه و همچنین عملیات سفت‌کاری پروژه تمام شده و اقدامات مربوط به نازک‌کاری، تأسیسات، نماسازی و نصب تجهیزات موتورخانه نیز در مراحل پایانی است.

وی ادامه داد: در این پروژه تاکنون ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و برآورده می‌شود تا پایان ۱۸ میلیارد ریال دیگر هزینه شود.

مدیر عامل موسسه عمران و توسعه رضوی گفت: پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه این موسسه طی این سال‌ها، در حوزه‌های مختلفی همچون مجتمع‌های بین‌راهی، مجموعه‌های ورزشی، کتابخانه، مجتمع‌های آموزشی و… برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 187