ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ شهید مقنی‌پور رشتخوار به زودی آغاز می‌شود
ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ شهید مقنی‌پور رشتخوار به زودی آغاز می‌شود

معاون مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ورود شرکت فولاد آروند نوین رشتخوار در حوزه‌های خدمت‌رسانی در منطقه، پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهید مقنی‌پور با وقف زمین از سوی هئیت امنای امام زاده کاریزک رشتخوار انجام و صفر تا صد احداث این پروژه توسط این شرکت انجام خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر حسین محزون معاون مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه بازدید از طرح در رشتخوار، گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که با سازمان اورژانس کشور منعقد شده است، قرار براین شده است تا در ساخت پایگاه‌های جاده‌ای خیرین را مشارکت دهیم که یکی از اولویت‌های مهم سازمان اورژانس کشور هم پایگاه اورژانس جاده‌ای است.

وی ادامه داد: به مردم شریف رشتخوار قول می‌دهیم که این پایگاه را در حداقل زمان با توجه به تردد بالا و ترانزیتی بودن مسیر انشالله راه اندازی کنیم، که هم نیاز مردم و هم منطقه مرتفع شود.

خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در حاشیه نشست معاون اورژانس استان و نمایندگان شرکت فولاد اروند نوین رئیس شبکه بهداشت و کارکنان این نهاد از این اقدام خداپسندانه شرکت فولاد آروند نوین تقدیر کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4