رویش سیب سلامت در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی
رویش سیب سلامت در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

نماینده فرماندار، کارشناسان و بازرس بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بعد از بازدید از ساختمان مرکزی شرکت اب منطقه‌ای خراسان ر ضوی نشان سیب سلامت را به این شرکت اهداء کردند؛ این نشان به دلیل رعایت ۱۰۰درصدی دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های مربوط در برابر شیوع ویروس کرونا، رسما به شرکت اب منطقه‌ای خراسان ر ضوی اهداء شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد علایی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت در جریان این دیدار حفظ سلامت کارکنان در شرایط شیوع ویروس کوویید ۱۹ را از اولویت‌های مهم شرکت توصیف کرد و اذعان داشت در این خصوص از هیچ کوششی فرو گذار نشده است.

علایی ضمن تاکید بر رعایت سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت کارکنان از سرمایه انسانی به عنوان مهمترین دارایی شرکت یاد کرد و از مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و حراست در نظارت جدی و همه جانبه در راستای ایجاد محیط کار ایمن و سالم قدردانی کرد و کسب نشان سیب سلامت را حاصل تلاش همکاران خود دانست.

این گزارش حاکی است که محمد زنگویی رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت نیز ازاقدامات واحد حراست در کنترل رفت و آمدها، تب‌سنجی و اکسیژن‌سنجی روزانه و نیز ار معاونت مالی و پشتیبانی و اداره عمومی شرکت در جهت تهیه و تدارک الزامات لازم برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 45