رونمایی از تابلوی صلوات هنرمند پیشکسوت خوشنویسی سبزوار
رونمایی از تابلوی صلوات هنرمند پیشکسوت خوشنویسی سبزوار

اعضای انجمن خوشنویسان سبزوار همچون سالیان قبل در هفته خوشنویسی به دیدار یکی از پیشکسوتان انجمن خوشنویسان رفته و از ایشان به‌پاس سال‌ها تلاش و کوشش درراه اعتلای هنر خوشنویسی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش اختر شرق؛ این دیدار که با حضور تعدادی از اعضای شورای انجمن، عوامل اجرایی و نیز تعدادی از مدرسین انجمن در منزل علی‌اکبر صفاپور هنرمند پیشکسوت برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله ایشان در تربیت خوشنویسان جوان و اعتلای فرهنگ و هنر این دیار، با اهدای هدایایی از ایشان تقدیر به عمل آمد.

در این دیدار که با همراهی استاد حسین ماستیانی چهره ماندگار فرهنگ و هنر دیار سربداران و رضا شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد در ابتدا استاد طوسی ثانی ضمن تقدیر از زحمات این هنرمند پیشکسوت که خود از مؤسسین انجمن سبزوار بودند، به بیان خاطراتی از تلاش‌ها و زحمات ایشان در زمان تأسیس انجمن پرداختند.

در ادامه استاد ماستیانی ضمن تقدیر از این اقدام انجمن خوشنویسان به بیان نکاتی در خصوص هنر و هنرمندان پرداختند. همچنین رئیس اداره ارشاد ضمن تقدیر از زحمات علی‌اکبر صفاپور و همسر ایشان، از اقدام انجمن خوشنویسان در گرامیداشت پیشکسوتان خوشنویس تقدیر و تشکر نمودند.

علی‌اکبر صفاپور نیز ضمن خیرمقدم به حاضران و تشکر از مجموعه انجمن به خاطر این اقدام، به بیان خاطراتی شیرین از زندگی هنری خود پرداختند.

این دیدار با رونمایی از تابلوی صلوات که با دست توانای علی‌اکبر صفاپور تحریر شده بود به پایان رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5