روایت فرج‌الله شوشتری از جلسه خبرسازش با قالیباف؛ صحبتی از مصادیق نشد
روایت فرج‌الله شوشتری از جلسه خبرسازش با قالیباف؛ صحبتی از مصادیق نشد

فرزند ارشد سردار شهید سپاه گفت: با جمعی از فرزندان شهدا جلسه‌ای با آقای دکتر قالیباف، یا به قول پدر شهیدم، حاج باقر داشتم. در این جلسه در مورد مسائل و مشکلات مشهد و حاشیه‌نشینی، معضلات بودجه‌ی استان و نیاز استان و شهر مشهد به پوست‌اندازی در ساختار مدیریتی و سیاسی استان مفصلاً تبادل‌نظر کردم….

به گزارش اختر شرق؛ فرزند ارشد سردار شهید سپاه گفت: با جمعی از فرزندان شهدا جلسه‌ای با آقای دکتر قالیباف، یا به قول پدر شهیدم، حاج باقر داشتم. در این جلسه در مورد مسائل و مشکلات مشهد و حاشیه‌نشینی، معضلات بودجه‌ی استان و نیاز استان و شهر مشهد به پوست‌اندازی در ساختار مدیریتی و سیاسی استان مفصلاً تبادل‌نظر کردم.

در ادامه در خصوص وحدت و شرایط وحدت و مطالبات جوانان انقلابی از لیست مطالبی را با ایشان در میان گذاشتم. ایشان نیز در ادامه در خصوص وحدت و ساز کار رسیدن به وحدت و ضرورت جوان‌گرایی در لیست مشهد برای رسیدن به مجلسی کارآمد مطالبی بیان نموده و آمادگی خودشان برای حمایت از کاندیداهای جوان انقلابی مشهد اعلام داشتند.

در این جلسه در مورد مصادیق و افراد سخنی به میان نیامد و قرار شد ابتدا این مهم از طریق سازوکار وحدت پیگیری به عمل آید و در رابطه با مصادیق و افراد بحثی به میان نیامد. با این شرح مفصل از تمام عزیزان انتظار دارم تمام تلاش خود را برای رسیدن به وحدت در جبهه انقلاب بکار گیرند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 154