رمزگشایی ۸۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در مشهد
رمزگشایی ۸۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شیرازی ۸۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد رمزگشایی شد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ احمد نگهبان در این باره عنوان کرد: در پی گزارش‌های سریالی قطعات خودرو از خودروهای پارک شده در پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر مشهد، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرونده‌های تشکیل شده مشخص شد که سارقان با پرسه زنی در پارکینگ مجتمع‌های تجاری هسته مرکزی شهر مشهد، اکثراً خودروهای پژوپارس و ۴۰۵ را شناسایی و به ضبط و پخش و باند آن‌ها دستبرد می‌زدند.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و افزایش گزارش‌های مشابه تیمی ویژه از ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی مامور رسیدگی به پرونده شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پارکینگ‌های مورد دستبرد یکی از متهمان را شناسایی و پس از یک سری تحقیقات میدانی با شناسایی مخفیگاهش در بلوار طبرسی وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۳۰ ساله در مواجهه با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس به ۸۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو با همکاری یک از دوستانش در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به دو مالخر اعتراف کرد، تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران کلانتری شیرازی با هماهنگی مقام قضائی همدست متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش شش دستگاه ضبط و پخش مسروقه خودرو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری دو مالخر در این خصوص و کشف ۷۶ دستگاه ضبط و پخش مسروقه از مخفیگاه آن‌ها، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 71