رمزگشایی از ۱۰۶ فقره سرقت های شبانه مشهد در مثلث پلیسی
رمزگشایی از ۱۰۶ فقره سرقت های شبانه مشهد در مثلث پلیسی

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات مشترک کلانتری های ۱۳ – ۱۵و ۲۶و برای رمزگشایی از ۱۰۶ فقره سرقت و دستگیری متهمان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: گزارش سرقت های سریالی خیابانی در مناطقی از شهر مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را برآن داشت طرح عملیات ضربتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان دستبرد به وسایل شهروندان  به تیم های تجسس کلانتری های شهید هاشمی نژاد ، سناباد و گلشهر مشهد اعلام و تحقیقات گسترده در این رابطه آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه تیم های تجسس کلانتری ۱۳شهید هاشمی نژاد در این ماموریت ضربتی پس از کنترل و مراقبت های پوششی یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را در حالی که قصد دستبرد به یک مغازه داشت دستگیر کردند، خاطر نشان کرد: متهم ۲۹ساله که در برابر ادله پلیسی راهی جز بیان حقیقت نمی دید به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت های شبانه دوچرخه از پارکینگ خانه های مسکونی در محدوده خیابان های کامیاب، مطهری، جاده سیمان و دیگر مناطق شهر مشهد نیز اعتراف کرد .

سرهنگ صارمی ساداتی گفت:تیم های تجسس کلانتری گلشهر مشهد نیز در این عملیات ضربتی با بررسی دقیق سرنخ های به دست آمده، سه عضو باند حرفه ای سرقت که با دستبرد به پارکینگ خانه های مسکونی، دوچرخه های سرقتی را به خانه ای در حاشیه شهر منتقل و پس از تغییر رنگ و ظاهری با فاکتورهای فروش قلابی به فروش می رساندند را نیز شناسایی و دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه متهمان۵۱ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تحقیقات اولیه و کنترل و مراقبت های نامحسوس، تیم های تجسس کلانتری سناباد مشهد نیز برای اجرای مرحله نهایی این عملیات ضربتی وارد عمل شده و جوان ۲۸ساله موتور سوار که با با موتورسیکلت سرقتی در محدوده خیابان های ارشاد، دهخدا، خیام، بیستون، وحدت، ابن سینا، دستغیب، کلاهدوز و فردوسی اقدام به تخریب شیشه خودروهای سواری پژو۲۰۶ و سرقت وسایل و قطعات این وسایل نقلیه شخصی می کرد را دستگیر کنند.

سرهنگ صارمی ساداتی عنوان کرد: با دستگیری دو مالخر اموال مسروقه و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی دیگراز ۴۰ فقره سرقت رمزگشایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با تشکر از همکاران خود در کلانتری ۱۳-۱۵و ۲۶مشهد در به نتیجه رساندن این عملیات ضربتی، خاطرنشان کرد: تحقیقات از عاملان سرقت های خیابانی ادامه دارد.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 7