رفع مشکل قطع آب شرب ۱۷روستای تربت جام
رفع مشکل قطع آب شرب ۱۷روستای تربت جام

رئیس اداره امورآب و فاضلاب تربت جام گفت: مشکل آب ۱۷ روستای دهستان موسی آباد تربت جام که به علت شکستگی خط لوله انتقال آب در منطقه صعب العبور و کوهستانی نرسیده به تیمنک قطع شده بود، به همت پرسنل حوزه بهره برداری امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام رفع و آب شرب این مناطق وصل شد.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس اداره امورآب و فاضلاب تربت جام با اشاره به قطع آب ۱۷ روستای دهستان موسی آباد تربت جام گفت: مشکل آب ۱۷روستای دهستان موسی آباد تربت جام که به علت شکستگی خط لوله انتقال آب در منطقه صعب العبور و کوهستانی نرسیده به تیمنک قطع شده بود، به همت پرسنل حوزه بهره برداری امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام رفع و آب شرب این مناطق وصل شد.

وی عنوان کرد: به محض اطلاع از شکستگی خط لوله بسیج نیروهای آبفا و تدارک امکانات ولوازم ومصالح موردنیازبرای حفاری و ترمیم نقاط آسیب دیده خط لوله انجام شد و تیم عملیاتی در قالب سه دستگاه خودرو به ظرفیت ۱۵نفر با یک دستگاه بیل بکهو برای بازکردن شیرهای تخلیه وخالی کردن خط و همچنین انجام حفاری‌های مورد نیاز وآماده‌سازی محل شکستگی‌ها برای شروع تعمیرات به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: باهماهنگی بخشداری مرکزی و دهیاران روستاها تا زمان وارد کردن خط لوله به مدار بهره برداری، آب مورد نیاز مردم در روستاهای بدون قنات با تانکر آب‌رسانی سیار تأمین شد.

رئیس اداره امورآب و فاضلاب تربت جام با اشاره به حجم عملیات گودبرداری این حادثه که ۳۰۰ مترمکعب بود، خاطرنشان کرد: مجتمع آب‌رسانی موسی آباد تربت جام آب ۲۴ روستا را تامین می‌کند که ۱۷ روستای تحت پوشش در دهستان موسی آباد است و ۶۰ درصد جمعیت مجتمع را تشکیل می‌دهد، جمعیت تحت پوشش در این ۱۷روستا نیز ۱۰هزار نفر هستند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 25