رد صلاحیت ۸ نماینده خراسان رضوی
رد صلاحیت ۸ نماینده خراسان رضوی

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: هشت نماینده خراسان رضوی برای انتخابات ۹۸ تائید نشده‌اند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال سروی‌ها مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: از بین ۱۸ نماینده فعلی استان که برای مجلس یازدهم نیز کاندید شده‌اند، هشت نفر صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تائید نشده است.

 وی ادامه داد: صلاحیت چهار نماینده مشهد که برای انتخابات پیش رو مجدداً از حوزه انتخابیه مشهد و کلات ثبت‌نام کردند، تائید شده است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: حدود ۱۲۰ نماینده فعلی یا رد صلاحیت شده‌اند، یا انصراف داده‌اند و یا ثبت‌نام نکرده‌اند که در مرحله اول در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها همه نمایندگان استان  تائید شده است.

سروی‌ها تصریح کرد: در مرحله دوم در هیئت نظارت استان سه نماینده فعلی آقایان بهروز بنیادی (کاشمر)، جلیل رحیمی جهان‌آبادی (تربت‌جام) و رمضان علی سبحانی فر (سبزوار بزرگ) رد صلاحیت شده‌اند که در مرحله سوم پنج نماینده دیگر آقایان  حمید بنایی (بجستان و گناباد)، حمید گرمابی (نیشابور و فیروزه)، سعید باستانی (تربت‌حیدریه)، عبدالله حاتمیان (درگز) و محمود نگهبان سلامی (خواف و رشتخوار) رد صلاحیت شده‌اند که این نمایندگان در مرحله آخر و شورای نگهبان می‌توانند هم رد و یا تائید شوند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی در پایان گفت: نمایندگانی که رد صلاحیت شده‌اند از ۱۲  تا ۱۴ بهمن  شکایت خود را به شورای نگهبان تحویل داده تا بررسی و اعلام شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 50