راه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد
راه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

امام‌جمعه سابق رشتخوار گفت: دشمنان در شهادت حاج قاسم سلیمانی دچار خطای بزرگی شدند اما بدانند فرزندان و تربیت‌یافتگان مکتب این شهید اجازه نخواهند داد راه شهید سلیمانی که راه امام و اسلام عزیز است، ضعیف شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کازری با عرض تسلیت این واقعه محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار خاطرنشان کرد: راه مقاومت باقدرت بیشتر ادامه پیدا می‌کند و مطمئن باشید خون این شهید سبب انسجام قوی‌تر در کشور و در جهان اسلام خواهد شد

وی ادامه داد: نقش بااهمیت و برجسته این سردار مجاهد در مبارزه با گروه‌های تکفیری خصوصاً داعش، هرگز فراموش نخواهد شد.

امام‌جمعه سابق رشتخوار اظهار کرد: دشمن بداند با شهادت سردار سلیمانی که آرزوی دیرینه این مجاهد بوده، مردم ماهیت پلید دشمنان تا بن دندان مسلح را بیش‌ازپیش شناختند.

حجت‌الاسلام کازری، بیان کرد: دشمنان مطمئن باشند که این جنایت وقیحانه نیروی‌های تروریستی آمریکایی، پاسخی سخت و دشمن‌شکن به آمریکا، ترامپ دیوانه و متحدانش نشان داده تا بدانند اگر سلیمانی رفت یک ملت بیدارتر از گذشته دودمان استکبار را به آتش خواهد کشید.

شایان‌ذکر است؛ بامداد جمعه سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس»، جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و برخی از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 19