راه‌اندازی دو گرمخانه سیار در سطح شهر مشهد
راه‌اندازی دو گرمخانه سیار در سطح شهر مشهد

راه‌اندازی دو گرمخانه سیار در سطح شهر معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از راه‌اندازی دو گرمخانه سیار برای ساماندهی کارتن‌خواب‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، عقیل قدرتی در خصوص اقدامات سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به‌منظور ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر اقامتگاهی برای بانوان و آقایان در نظر گرفته‌شده است، همچنین از ابتدای هفته آینده نیز دو گرمخانه برای آقایان و بانوان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان آبان ماه نیز به تعداد گرمخانه‌های ما افزوده خواهد شد، عنوان کرد: به‌صورت کلی گرمخانه اقامتگاه‌های شبانه‌ای هستند که آسیب دیدگان اجتماعی بی‌خانمان به‌صورت داوطلبانه به آنجا مراجعه می‌کنند که خدمات اولیه اقامتی و پرستاری در بدو ورود به افراد داده می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، گفت: ما درنهایت تا انتهای آبان ماه، هشت گرمخانه فعال خواهیم داشت.

قدرتی تأکید کرد: راه‌اندازی دو گرمخانه سیار و گشت‌ها مرتبط با آن؛ برای ارائه خدمات به افراد بی‌خانمان از دیگر اولویت‌های ما خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ در این مراکز کلیه خدمات بهداشتی، درمانی، لباس و غذای گرم به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 39