راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌ای ماندگار از عظمت نیشابور انقلابی و متحد را به نمایش گذاشت
راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌ای ماندگار از عظمت نیشابور انقلابی و متحد را به نمایش گذاشت

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از مردم و مسئولین نیشابور نسبت به برنامه‌های دهه فجر و حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا جوانشیری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از مردم و مسئولین نیشابور نسبت به برنامه‌های دهه فجر و حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.
باسمه‌تعالی

مردم عزیز و با بصیرت و ولایتمدار نیشابور

به اسلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) اعلام می‌داریم:

بار دیگر دنیا شکوه عظمت حضور مردم فجر آفرین ایران اسلامی در حماسه بزرگ چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به چشمان مبهوت خود به نظاره نشست.

روح بلند و ملکوتی سردار سرافراز اسلام و سرباز مخلص و شهید درراه ولایت حاج قاسم سلیمانی صحنه‌گردان خلق این حماسه غرورآفرین بود و در جای‌جای کشور حضور حماسی مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی متفاوت از سال‌های گذشته بود.

حضور نسل جوان و نوجوانان با پیشانی‌بند من قاسم سلیمانی‌ام نویدبخش افقی روشن‌تر از گذشته در گام دوم انقلاب و گواهی روشن بر تحقق جهانی‌شدن مکتب سلیمانی بود.

اما حضور توأم باشعور مردم ولایتمدار و شهیدپرور، انقلابی و مسئولیت شناس نیشابور در راستای لبیک به ندای بزرگ مرجع عالی‌قدر جهان تشیع و سکان‌دار امروز کشتی باصلابت انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) مثال‌زدنی شد. حضور مردم دلداده به انقلاب از همه صنوف و اقشار برادران، خواهران، به‌ویژه جوانان و نوجوانان پرشور و پراحساس، روحانیت معزز و انقلابی، ائمه محترم جمعه و جماعات، دانشگاهیان و دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیجیان سلحشور، تشکل‌های مردمی و انقلابی، ثمن‌های اجتماعی، کسبه و بازاریان، کشاورزان، دامداران، روستائیان همیشه قهرمان، مسئولین انقلابی ادارات و نهادها، صحنه‌ای ماندگار از عظمت نیشابور انقلابی و متحد را به نمایش گذاشت.

لذا بر خود لازم میدانیم در مقابل عظمت مردم دیار سلسله الذهب اظهار ادب و تواضع و تشکر نماییم. و از قصورات احتمالی در جریان مدیریت برنامه‌های دهه فجر و حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عذرخواهی نموده وبر توان ناچیز خود در مقابل حماسه‌آفرینی شما مردم اعتراف می‌نماییم.

در پایان از همه‌کسانی که پای‌کار انقلاب بوده و ستاد دهه فجر را همراهی کردند به‌ویژه امام‌جمعه معزز، فرماندار فرهیخته، بخشداران محترم، نیروهای نظامی انتظامی امنیتی، شهردار محترم و مسئولین محترم ادارات، هیئات مذهبی، مداحان عالی‌قدر، تشکل‌های مردمی و انقلابی، اصحاب پرتلاش رسانه و خبرنگاران مؤمن و انقلابی و زحمت‌کش نیشابور نیز کمال سپاس راداریم.  و امیدواریم خدای متعال توفیق ادامه راه نورانی شهدا را به همه ما عنایت بفرماید.

علیرضا جوانشیری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شهرستان نیشابور

خبرنگار: زهرا بتوئی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12