رئیس پلیس نظارت بر اماکن رشتخوار: نحوه فعالیت واحدهای صنفی قیدشده در ماه رمضان
رئیس پلیس نظارت بر اماکن رشتخوار: نحوه فعالیت واحدهای صنفی قیدشده در ماه رمضان

رئیس پلیس نظارت بر اماکن شهرستان رشتخوار درباره فعالیت واحدهای صنفی متفاوت در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به ابلاغیه‌ای که از سوی پلیس نظارت بر اماکن استان صادرشده است، اماکن مختلفی ازجمله بستنی و آبمیوه فروشی‌ها، رستوران‌های سنتی و فست‌فودسراها، کافی‌شاپ‌ها و… باید فعالیت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند و فعالیت آن‌ها طی روز جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ممنوع است.

به گزارش اختر شرق؛ سروان علی‌اکبر قاسمپور درباره مراکز خدمات بیمارستانی و مراکز بین‌راهی، عنوان کرد: برای فعالیت مراکز بین‌راهی و بیمارستانی مجوز صادر می‌شود تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

سروان قاسمپور درعین‌حال بابیان اینکه وظیفه است تا در مسیر جاده اصلی از مسافران پذیرایی شود، گفت: پذیرایی از مسافران و فعالیت رستوران‌ها. اغذیه‌فروشی‌ها و مراکز خدماتی ضمن اخذ مجوز با معرفی‌نامه اتحادیه مربوطه به اداره اماکن باید به‌صورت بیرون‌بر باشد تا حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و بدین منظور دستورالعمل‌های خاصی ارائه‌شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن رشتخوار ضمن تأکید مجدد بر اینکه فعالیت بعضی از واحدهای صنفی تا اذان مغرب ممنوع است، اظهار کرد: باید این اصناف فعالیت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند و برای فعالیت تا اذان صبح هم باید محل موردنظر بررسی‌شده و با توجه به نیاز مردم مجوز مخصوص ماه رمضان برای آن‌ها صادر می‌شود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 7