رئیس پلیس راهور سرخس: آخرین مهلت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها تا پایان سال
رئیس پلیس راهور سرخس: آخرین مهلت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها تا پایان سال

رئیس پلیس راهور شهرستان سرخس پایان سال جاری را آخرین فرصت ترخیص موتورهای رسوبی در پارکینگ‌ها اعلام کرد.

به گزارش اختر شرق؛ سرگرد نیک منش در حاشیه جلسه کارگروه ترافیک شهر سرخس با اشاره به آخرین فرصت ترخیص موتورسیکلت‌های متوقف در پارکینگ‌ها، گفت: به اطلاع مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی داخل پارکینگ‌ها که از سال ۹۸ متوقف شدند می‌رساند از فرصت باقی مانده تا پایان سال استفاده کنند.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که با هماهنگی‌های صورت گرفته لازم است صاحبان موتور‌ها با مراجعه به پارکینگ وشناسایی وسیله خود از طریق پارکینگ دار به یگانی که موتور را توقیف کرده معرفی می‌شود، عنوان کرد: با توجه به مساعدت‌های لازم، مالک نیاز به داشتن گواهی نامه، برگه بیمه شخص ثالث و پرداخت خلافی نیست.

سرگرد نیک منش تاکید کرد: صاحبان موتورسیکلت‌های توقیف شده در هنگام انتقال به پارکینگ قبض زرد یا سفید تحویلی را همراه داشته چنانچه قبض فوق را نداشتند با مراجعه به یگان پس از تکمیل فرم با ۵۰ درصد تخفیف هزینه پارکیگ می‌توانند موتور خود را آزاد کنند.

رئیس پلیس راهور سرخس در پایان خاطرنشان کرد: به صاحبان اینگونه موتورسیکلت‌ها توصیه می‌شود از فرصت باقی مانده تا پایان سال استفاده کنند چرا که عدم مراجعه به منزله موتورهای فاقد مالکیت ثبت و در سال آینده به فروش می‌رسد.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 105