رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و نظارت بر اماکن عمومی رشتخوار: برخورد با متخلفین صنفی در ماه مبارک رمضان
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و نظارت بر اماکن عمومی رشتخوار: برخورد با متخلفین صنفی در ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و نظارت بر اماکن عمومی شهرستان رشتخوار از پلمپ تعداد هشت واحد صنفی متخلف در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی‌اکبر قاسم پور در گفتگو‌ با خبرنگار اختر شرق در تشریح این خبر گفت: اخبار و گزارش‌های واصله نارضایتی شهروندان مبنی بر عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان توسط برخی از واحدهای صنفی را در پی داشته است.

وی افزود: به‌منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران دستورات ویژه‌ای در خصوص نوع و زمان فعالیت واحدهای صنفی بستنی و آبمیوه فروشی، ساندویچی و فست فودی ها، رستوران‌ها و کبابی‌ها، کافی شاپ و قهوه‌فروشی‌ها به اتحادیه اغذیه‌فروشان شهرستان و متصدیان این رسته شغلی ابلاغ گردیده بود.

 سروان قاسم پور بیان کرد: در بررسی‌های میدانی مشاهده گردید که تعدادی از واحدهای صنفی یادشده بدون اخذ مجوز و رعایت شیوه‌نامه‌ها و ضوابط ابلاغی ماه مبارک رمضان اقدام به فعالیت به سبک سابق را نموده‌اند که در این رابطه تعداد هشت واحد صنفی متخلف پلمپ گردیدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و نظارت بر اماکن عمومی رشتخوار از کلیه متصدیان واحدهای صنفی خواسته شد در صورت تمایل به فعالیت در طول ماه مبارک رمضان به‌منظور حفظ حرمت روزه‌داران کلیه ضوابط ابلاغی ویژه رمضان را رعایت و نسبت به اخذ مجوز فعالیت از اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اقدام نمایند.

image_printچاپ مطلب

Views: 57