رئیس هیئت ورزش کارگری استان خراسان رضوی: شرکت‌هایی که به‌عنوان اسپانسر تیم‌های ورزشی کارگری فعالیت کنند شامل بخشودگی سه درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده، تبلیغات و معرفی برند خود به‌صورت رایگان خواهند شد
رئیس هیئت ورزش کارگری استان خراسان رضوی: شرکت‌هایی که به‌عنوان اسپانسر تیم‌های ورزشی کارگری فعالیت کنند شامل بخشودگی سه درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده، تبلیغات و معرفی برند خود به‌صورت رایگان خواهند شد

رئیس هیئت ورزش کارگری استان خراسان رضوی با اشاره به قوانین موجود برای حمایت از مجموعه‌های تولیدی حامی ورزش گفت: شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که به‌عنوان اسپانسر تیم‌های ورزشی کارگری فعالیت کنند شامل بخشودگی سه درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده، تبلیغات و معرفی برند خود به‌صورت رایگان خواهند شد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی؛ رئیس هیئت ورزش کارگری استان در جلسه انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های ورزشی کارگری خراسان رضوی گفت: قشر کارگر از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند که پتانسیل بالایی درزمینهٔ ورزشی دارند که می‌توان با استعدادیابی بین آنان، افراد مستعدی را برای رشته‌های ورزشی یافت.

محمدی ادامه داد: تاکنون تیم‌های ورزشی کارگران استان در رقابت‌های ملی و جهانی رتبه‌های خوبی به دست آورده و به‌خوبی درخشیده‌اند که این امر باید با حمایت‌ها و پیگیری‌های انجمن‌های ورزشی زیرمجموعه این هیئت تداوم یابد.

وی با اشاره به قوانین موجود برای حمایت از مجموعه‌های تولیدی حامی ورزش اظهار کرد: شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که به‌عنوان اسپانسر تیم‌های ورزشی کارگری فعالیت کنند شامل بخشودگی سه درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده، تبلیغات و معرفی برند خود به‌صورت رایگان خواهند شد.

رئیس انجمن دوومیدانی کارگران استان با تشریح و تعیین اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت انجمن پرداخت و گفت: راه‌اندازی و فعال کردن انجمن در همه رده‌های سنی در شهرستان‌های استان از مسائل مهم پیش رو خواهد بود.

رنجبر ادامه داد: تشکیل کمیته پیشکسوتان و کمیته استعدادیابی و اعزام به شهرستان‌های دور و نزدیک جهت شناسایی جوانان مستعد، برگزاری انتخابی استان برای جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کارگران کشور از دیگر اولویت‌های کاری انجمن ورزشی دومیدانی کارگری استان خواهد بود.

رئیس انجمن دوومیدانی کارگران استان تأکید کرد: همه تلاش این انجمن بر این است بتواند با فراهم آوردن شرایط مطلوب زمینه موفقیت ورزشکاران کارگر دوومیدانی در میادین کشوری و بین‌المللی فراهم شود و بتوانیم میزبانی رقابت‌های مختلف ملی را به دست بیاوریم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست خانم افسانه ضیایی به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان، علی کلانتری به‌عنوان دبیر و مرتضی محمودی مسئول روابط عمومی انجمن ورزش دوومیدانی کارگران معرفی شدند. انجمن‌های ورزشی تحت پوشش فدراسیون آماتوری ورزش کارگری تشکیلاتی ورزشی، تخصصی، مردمی، غیرانتفاعی، دارای شخصیت حقوقی و مرجع فنی رشته مربوطه است که به‌منظور برنامه‌ریزی و تعمیم و گسترش رشته ورزشی به‌ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات ورزشی جذاب با حضور افراد متخصص و علاقه‌مند، طبق اصول آماتوری با رعایت ضوابط، قوانین و مقررات، اساسنامه و آئین‌نامه‌های اداری، مالی و فنی فدراسیون با اهداف و شرح وظایف تحت نظارت فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11