رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان: طرح تجلیل از فرشتگان سلامت
رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان: طرح تجلیل از فرشتگان سلامت

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی: تلاش بیش از ۹ ماهه تیم بهداشت و درمان کشورمان در جبهه پیشگیری و درمان بیماری کرونا برای همگان روشن و قدرشناسی از آن‌ها در مدل‌های مختلف مثل تجلیل، تولید محتوا‌های رسانه‌ای و رعایت اصول بهداشتی لازم است.

به گزارش اختر شرق؛ آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با اشاره به اینکه از اوایل بهمن ماه سال گذشته تا امروز فراز و نشیب‌های زیادی را برای مردم و مشاغل مختلف مثل تیم بهداشت و درمان، تولید کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، خیرین و… داشته است، گفت: تلاش خستگی ناپذیر تیم درمان بدون استراحت و مرخصی برای ارائه خدمات به بیماران موضوع جدی است که این روزها گریبان گیر فرشتگان سلامت شده و خانواده‌های آنان نیز متاثر از این حجم کار شده اند.

وی با قدردانی از تلاش‌های ۹ ماهه تیم بهداشت و درمان در استان خراسان و سراسر کشور، اظهار کرد: قدرشناسی از تلاش‌های تمام کسانی که در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند در افزایش رضایتمندی و امیدواری آن‌ها موثر خواهد بودو تقویت روحیه‌ای برای آنان دراین دوران خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت مجمع مشورتی زنان استان عنوان کرد: فضای جامعه باید نگاه خوبی به رشادت و تلاش‌های این قشر در این دوران سخت داشته باشد که رسانه‌ها در انعکاس این قدرشناسی‌ها و توصیه به رعایت اصول بهداشتی نقش خود را ایفا کنند و با اجرای قوانین تیم بهداشت و درمان را مورد حمایت قرار دهند.

تجلیل از فرشتگان سلامت

آرزو حیدریان گفت: شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در قالب طرح «تجلیل از فرشتگان سلامت» علاوه بر مشارکت در مبارزه با ویروس و رفع چالش‌های آن، از تیم بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت، فرمانداری و با پیگیری کمیسیون سلامت مجمع بانوان استان و شهرستانها همزمان با ولادت بانو زینب (س) و هفته پرستار شروع و تا ولادت بانو فاطمه زهرا (س) و هفته زن در دو مرحله ادامه خواهد داشت.

مروری بر خاطرات فرشتگان سلامت

وی ادامه داد: همچنین کلیه پرستاران عزیز می‌توانند با ارائه یک دلنوشته، یا خاطره، عکس یا یک فیلم کوتاه حداکثر ۳ دقیقه‌ای مرتبط با امدادرسانی در حوزه کرونا جهت شرکت در مسابقه فرهنگی سلامت محور ویژه این طرح با عنوان «مروری بر خاطرات فرشتگان سلامت» شرکت نمایند و آثار خود را به شماره تماس ۰۹۳۳۵۵۶۴۸۶۱ متعلق به این شورا و از طریق واتساپ ارسال نمایند.

حیدریان با بیان این مطلب که هدف اصلی این طرح ثبت خاطرات جهاد عظیم و معرفی کامل و بی‌نقص خاطرات جهادگرانی است که جنس دلشان و راه و رسمشان یادآور دفاع مقدس است، عنوان کرد: قطعا این امر در جهت انتقال درست و کامل وقایع و شگفتی‌های این دوران و همچنین از خود گذشتگی و رشادتهای کادر بهداشت و درمان در فرهنگ‌سازی آینده کشور نقش بسزایی خواهد داشت

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی یادآور شد: اعلام نتایج در شب میلاد بانو فاطمه زهرا (س) خواهد بود و به تعدادی از برگزیدگان از میان موارد ارسال شده از کل استان جوایز ویژه تعلق خواهد گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 106