رئیس شورای شهر رشتخوار خواستار حل جدی مشکلات شهرداری رشتخوار شد
رئیس شورای شهر رشتخوار خواستار حل جدی مشکلات شهرداری رشتخوار شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشتخوار گفت: نبود منابع درآمد پایدار در شهرداری، معوقات حقوق و سنوات پرسنل، بدهی به ادارات آب منطقه‌ای، برق، اوقاف و سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان مشکلات جدی شهرداری رشتخوار است که یاری نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد.

به گزارش اختر شرق؛ حسین احمد پور در جلسه شورای شهر رشتخوار که با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشتند، اظهار کرد: اراضی مسکونی فرهنگیان باگذشت ۱۰ سال همچنان بلاتکلیف هست

شهردار رشتخوار نیز در این نشست گفت: باوجود مشکلات مالی شهرداری در دو سال گذشته ۳۲ هزار مترمربع آسفالت، جدول‌گذاری سه هزار متر طول، پیاده‌روسازی ۱۰۰۰ مترمربع، احداث ایستگاه پمپاژ آب، خرید و نصب دستگاه سنگ‌شکن و احداث خط انتقال برق به پارک مادر انجام دهد.

علی احمد پور در ادامه از اخذ اعتبار جهت احداث استخر ذخیره‌سازی آب‌های سطحی، احداث کارخانه آسفالت، ساخت مجتمع تجاری و ایجاد فروشگاه زنجیره‌ای، ایجاد پارک گردشگری و برمگردی شهر و خرید ماشین‌آلات عمرانی به‌عنوان خواسته‌ها و نیازهای مجموعه شهرداری ذکر کرد و خواستار مساعدت و پیگیری نماینده مجلس در این خصوص شد.

در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر ضمن بیان توضیحاتی در خصوص مشکلات و خواسته‌های عنوان‌شده بر پیگیری مطالبات توسط نماینده از سوی مقامات استانی و کشوری جهت برون‌رفت شهرداری از وضع موجود تأکید نمودند.

دکتر اکبر احمد پور نماینده مردم شهرستان‌های رشتخوار و خواف در مجلس نیز در پایان قول مساعد در خصوص پیگیری جدی هرکدام از مطالبات شهرداری و شورای شهر را دادند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 9