رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام: فوتی‌های کرونایی در تربت جام به ۸۷ نفر رسید/ مردم نکات بهداشتی را رعایت کند
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام: فوتی‌های کرونایی در تربت جام به ۸۷ نفر رسید/ مردم نکات بهداشتی را رعایت کند

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام گفت: آمارفوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در تربت جام به ۸۵ نفر رسیدلازم است مردم پروتکل های بهداشت فردی و اجتماعی و فیزیکی را همچنان رعایت کند.

به گزارش اخترشرق؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام با گرامیداشت ۱۷مرداد روز خبرنگار و تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: آمارفوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در تربت جام به ۸۵ نفر رسیدلازم است مردم پروتکل های بهداشت فردی و اجتماعی و فیزیکی را  همچنان رعایت کند.

دکتر محمد افکار با اشاره به ادامه وضعیت زرد در منطقه تربت جام و صالح آباد، عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا درمنطقه تربت جام و صالح آباد ۱۰۳۰ نفر تا الان آزمایش آنان به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است و ۹۳۳ بیمارهم بهبود یافتند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام تصریح کرد: در حال حاضر تعداد۲۲ بیمار کرونایی در بخش عفونی و ۹ بیمار با حال کاملا وخیم در بخش ویژه بیمارستان سجادیه بستری هستندو آزمایش ۱۰ نفر هم درحال پیگیری است .

افکار در پایان تاکید کرد: با توجه به وضعیت زرد در منطقه مردم هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کند و نسبت به شستن دستها اقدام و فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را کاملا رعایت کند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 13