رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام: آمار بهبودیافتگان به ویروس کرونا ۱۵ نفرو مبتلایان به ۱۹ نفر افزایش یافت
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام: آمار بهبودیافتگان به ویروس کرونا ۱۵ نفرو مبتلایان به ۱۹ نفر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: در حال حاضر تعداد ۱۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص و در منزل قرنطینه هستند و آزمایش تعداد ۱۹ بیمار مبتلا مثبت اعلام‌شده است و ۱۹ نفر هم منفی بوده است.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت‌جام با تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران، شهرداری، ارتش، بسیج، کشاورزان و تمام افرادی که در راستای مقابله با ویروس کرونا با ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری اقدام کردند، با اشاره به آخرین آمار بهبودیافتگان و مبتلایان در تربت‌جام گفت: در حال حاضر تعداد ۱۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص و در منزل قرنطینه هستند و آزمایش تعداد ۱۹ بیمار مبتلا مثبت اعلام‌شده است و ۱۹ نفر هم منفی بوده است.

افزود: تعداد ۴۷ نفر آزمایش آنان در حال پیگیری است و از مجموع پنج نفر فوتی سه مورد مثبت و دو مورد مشکوک و در حال پیگیری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام بابیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۹ بیمارمثبت به ویروس کرونا در بخش عفونی بیمارستان سجادیه بستری هستند، تاکید کرد: مردم در خانه بماند تا بتوانیم بیماری کرونا را شکست دهیم.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 11