رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد: مدرسه گام اول آموزش فرهنگ ایثار و شهادت است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد: مدرسه گام اول آموزش فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از رده‌های پایین سنی در مدارس آغاز شود تا نسل‌های آینده با ایثارگری شهدا آشنا شوند.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش ناحیه هفت و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد در دبیرستان شاهد وصال برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی عملکرد مدارس شاهد ناحیه هفت، گزارش مدیران از ثبت نام دانش آموزان ورودی و میان پایه مدارس شاهد، بررسی نحوه تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی مرکز شهیدپژوهی ناحیه هفت، تبیین ساعات طرح پراکنده، نحوه اختصاص نیرو در سال جدید و همچنین در خصوص برگزاری مجازی یادواره‌های شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد در این جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باید از رده‌های سنی پایین و در مدارس آغاز کرد، تا نسل‌های آینده با فرهنگ شهادت و شهدای ما آشنا شوند و بدانند که چه رشادت‌هایی برای وجب به وجب این خاک انجام شده است.

در مدارس شاهد و طرح پراکنده بالغ بر ۵۰۰ دانش آموز شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف در شش مدرسه شاهد ناحیه هفت مشهد مقدس مشغول به تحصیل می‌باشند.

این جلسه با حضور عطایی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد، کمالی رئیس ناحیه هفت آموزش و پرورش، ضمیری کارشناس ستاد شاهد ناحیه هفت و مدیران مدارس شاهد برگزار شد.

لازم بع ذکر است؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد پرونده یک هزار و ۹۱۰ شهید، هشت هزار و ۳۶۲ جانباز و ۵۹۰ آزاده را تحت پوشش دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 64