رئیس بنیاد سبزوار از پدران شهدا تجلیل کرد
رئیس بنیاد سبزوار از پدران شهدا تجلیل کرد

رئیس بنیاد سبزوار در اجرای طرح سپاس از پدر شهیدان والامقام «محسن و محمود فتاحی‌ثانی»، «جعفر و مهدی نامنی» و «سعید خسروجردی» تجلیل کرد.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی محتشم با پدر شهیدان «محسن و محمود فتاحی‌ثانی»، «جعفر و مهدی نامنی» و «سعید خسروجردی» از درب منزل دیدار کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در این دیدارها که با مراقبت کامل بهداشتی انجام شد، گفت: پدران شهدا الگوی صبر و حماسه هستند لقمه حلال و تربیت با آموزه‌های دینی باعث می‌شود، فرزندان اهلی صالح پرورش یابند.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که دو شهید و بیشتر تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند، ایثارگری را به حد اعلاء رساندند و وشبختانه این شهرستان افتخار میزبانی از این عزیزان را دارد.

محتشم، در این دیدارها پدران شهدا، مسئولان بنیاد را بر زنده نگهداشتن یاد شهدا تاکید کردند که خون شهدا نباید با وجود گذشت سال‌ها کمرنگ و یا به فراموشی سپرده شود.

لازم به ذکر است؛ شهرستان سبزوار از توابع استان خراسان رضوی است که در ۲۳۰ کلیومتری مشهد واقع شده، و پرونده ۹۴۷ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 154