دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار با سرپرست فرمانداری این شهرستان
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار با سرپرست فرمانداری این شهرستان

در پی ارتقاء گلبهار به شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار با مهدی دونده سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار دیدار وانتصاب ایشان را تبریک گفتند.

به گزارش اختر شرق؛ محمد حسین بابایی رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: ارتقاء گلبهار به شهرستان، استقرار فرمانداری و معرفی سرپرست فرمانداری را به مردم شریف شهرستان گلبهار تبریک عرض می‌نمایم و از زحمات همه افرادی که تلاش نمودند برای این اتفاق مبارک تشکر می‌کنم.

وی افزود: اتمام ساختمان بیمارستان، وضعیت آرامستان، حمل ونقل برون و درون شهری و… از جمله مشکلاتی می‌باشد که نیاز جدی به پیگیری دارد و با همدلی و همکاری همه مسئولین، مشکلات شهرستان را با اولویت‌بندی برطرف کنیم.

در ادامه مهدی فردوسی نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: با توجه به ارتقاء گلبهار به شهرستان و سرریز جمعیت و همچنین جوان بودن شهر، نیازمند برنامه ریزی جدی برای اشتغال می‌باشد که تاسیس شهرک صنعتی به این مهم کمک شایانی خواهد داشت.

همچنین در ادامه مهدی جانعلی زاده عضو شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: با پیگیری واستقرار ادارات خدمات در شهرستان بایستی افزایش پیدا کند.

وی به مشکلات شهر گلبهار اشاره کرد و گفت: با عنایت به افزایش جمعیت در این شهر خدمات دهی بیمه سلامت نیاز ضروری بوده و نیز آنتن دهی تلفن‌های همراه و نحوه توزیع تلفن‌های ثابت ایراد دارد.

وی ادامه داد: گلبهار، شهر دانایی محور است فعالیت و تاسیس مدارس برند مانند مدارس مصلی نژاد در این شهر یک ضرورت است.

در ادامه قاسم نظری عضو شورای اسلامی شهر گلبهار با بیان این مطلب که شهرستان شدن گلبهار یک اتفاق مبارک برای مردم می‌باشد و برای رفع مشکلات نیاز به تلاش گسترده ومضاعف مسئولین دارد، عنوان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند برای رفع مشکلات شهرستان کمک باشد ارتباط با مسئولین کشور و استان می‌باشد.

در ادامه سید ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار گلبهارگفت: شهر و منطقه گلبهار دارای پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی از جمله آزاد راه، مترو، فرودگاه بخش خصوصی و… می‌باشد که در کنار این ظرفیت‌ها مشکلات نیز وجود دارد که با همدلی و همکاری و تلاش بر طرف خواهد شد.

وی افزود: شهرداری یک نهاد خدمات رسان بوده که با کلیه ادارات و نهادها ارتباط و تعامل دارد و تقاضا داریم که ادارات و نهادها قوانین ومقررات را رعایت کرده و مطالبات شهرداری را پرداخت نمایند تا شهرداری در اجرای برنامه‌های عمرانی وتوسعه شهر موفق و خدمات به موقع به مردم ارائه نماید.

در ادامه مهدی دونده سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار ضمن تشکر از حضور شهردار و اعضای شورا گفت: از همه کسانی که در راستای شهرستان شدن گلبهار تلاش کرده تقدیر می‌نمایم.

سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار با بیان اینکه رسالت کار شورایی مشورت و اساس آن همفکری و اتحاد می‌باشد و لازمه کار برای شهری مانند گلبهار که از نقاط مختلف کشور حضور دارند همدلی و تلاش مضاعف در ارائه خدمات می‌باشدو شوراها بازوی توانمند برای مدیر اجرایی شهرستان می‌باشند، اظهار کرد: نگاه مسئولین به شهرستان گلبهار باید ملی باشد زیرا مرتفع نمودن مشکلات با وجود مسکن‌های مهر و حضور مردم از اقصی نقاط کشور اعتبارات ملی را می‌طلبد که در این راستا تلاش خواهیم کرد.

دونده در پایان گفت: اولویت اینجانب استقرار ادارات و فعالیت و ارائه خدمات آنان به مردم شهرستان می‌باشد و از ظرفیت‌ها و پتانسیلهای موجود در شهرستان باید نهایت استفاده را کرد.

image_printچاپ مطلب

Views: 23