دیدار سرپرست بنیاد نیشابور با خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد
دیدار سرپرست بنیاد نیشابور با خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد

سر‌پرست بنیاد شهید ‌و ‌امور ‌ایثارگران نیشابور با خانواده معلم شهید یداله حریمی و جانباز ۷۰ درصد حسن درودی بازنشسته شهرداری دیدار کرد.

به گزارش اختر شرق؛ علی اصغر برهانی با حضور در منزل خانواده‌ معلم شهید یداله حریمی و جانباز ۷۰ درصد حسن درودی بازنشسته شهرداری دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ی شهدا گفت: شهدای ما با هر پست و شغلی در مقابل حفظ آرمان و ارزشهای انقلاب جانشان را هدیه کردند و ما نیز وظیفه داریم که همیشه این ایثار و گذشت را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم.

علی اصغر برهانی بیان کرد: دیدار با جانبازان ۷۰ درصد، این شهیدان زنده که مظهر نجابت، صبر و تحمل، ایمان و اخلاص هستند به انسان انگیزه و توفیق خدمت رسانی بیشتر را عطا می کند.

شهید یداله حریمی در یکم اردیبهشت ۱۳۳۲ چشم به جهان گشود و ۱۹ دی ۱۳۶۵ کربلای ۵ شلمچه به مقام شهادت نائل آمد.

جانباز ۷۰ درصد حسن درودی در دهم  دی ۱۳۶۵ سومار به مقام جانبازی مفتخر شد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در ۱۲۹ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده یک هزار و ۸۶۴  شهید، چهار هزار و ۶۵۸ جانباز و ۲۸۷  آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

خبرنگار: خدیجه سلیمانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 897