دیدار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قوچان با فرماندار
دیدار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قوچان با فرماندار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با فرماندار دیدار و مشکلات و مسائل فرهنگی وهنری را با وی در میان گذاشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با فرماندار دیدار و مشکلات و مسائل  فرهنگی وهنری  را با وی در میان گذاشتند.

به گزارش اختر شرق؛ در جلسه دیدار اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قوچان با فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان هنرمندان به بیان نظرات ،پیشنهادها ومشکلات  پیش رو پرداختند و از فرماندار این شهرستان  در جهت رفع مشکلات و کمبود فضاهای فرهنگی وهنری درخواست مساعدت وهمکاری نمودند.

هادی رجائی نیا فرماندار قوچان در این جلسه با بیان اینکه اعتقاددارم زبان فرهنگ و هنر گیراترین و رساترین زبان است، گفت: بسیاری از مسائل جامعه را می‌توانیم با زبان هنر به مخاطب ارائه کنیم.

فرماندار قوچان بااشاره به اینکه بعضی از کارها برای نسل جدید جذابیت ندارد و باید فعالیت های هنری را به روز کنیم، خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم کارهایی که مربوط به ۱۰ سال گذشته است را مردم نمی‌پسندند و بسیاری اوقات می‌توانیم برنامه های گروه‌های فرهنگی و هنری را با یکدیگر تلفیق کنیم.

رجائی نیا مطرح کرد: تقاضا دارم انجمن‌های فرهنگی و هنری برنامه‌هایشان را برای کل سال ارائه کنند تا براساس برنامه‌هایی که در شهرستان داریم آن‌ها را برنامه‌ریزی کنیم.

فرماندار قوچان در پایان با بیان اینکه ارتباط مردم بافرهنگ و هنر و برخی موارد دیگر ضعیف است، گفت: باید کنار یکدیگر قرار بگیریم و این ارتباط را قوی کنیم و در این صورت است که سرمایه‌گذاران و خیرین نگاهشان به فرهنگ و هنر تغییر خواهد کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5