دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار راه اندازی می‌شود
دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار راه اندازی می‌شود

منتخب حوزه انتخابیه رشتخوار و خواف در مجلس گفت: طبق صحبت ها و پیگیری های انجام شده، طی سه ماه آینده مراحل اولیه راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار حل خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت السلام علی اکبر احمدپور در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در جمع مسئولان این شهرستان گفت: آنچه برای ما ارزشمند است خدمتگزاری به مردم است، و این یک افتخار و سعادت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه نمایش اتحاد، وحدت و همدلی مردم در منطقه در انتخابات نیازمند خدمت صادقانه است، گفت: آنچه در شرایط کنونی برای ما بعد از رویداد بزرگ انتخابات داری اهمیت است، تنهاخدمت کردن صادقانه به مردم است.

منتخب مردم رشتخوار در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به دنبال منطقه ای خاص یا جناح خاصی نیستم، گفت: به دنبال تغییر در مدیریت ها نیستیم، خط قرمز ما تنها خدمت کردن به مردم است، تنها باید از فرصت پیش آمده در جهت خدمت بی منت به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام احمد پور همچنین با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات و موانع مطرح شده در رشتخوار، گفت: طبق صحبت ها و پیگیری های انجام شده طی سه ماه آینده بخش اولیه راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) در رشتخوار حل خواهد شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 7