دو مددجوی کمیته امدادی در سرخس دو گوسفند خود را به بیمارستان لقمان حکیم اهدا کردند
دو مددجوی کمیته امدادی در سرخس دو گوسفند خود را به بیمارستان لقمان حکیم اهدا کردند

معاون عمرانی فرمانداری سرخس از کمک دو مددجوی کمیته امداد در اهدای گوسفند به بیمارستان لقمان حکیم جهت مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محسن بخشی با بیان اینکه درمیدان مبارزه با بیماری کرونا، اولویت های مهم امروز شهرستان بحث درمان و کمبودهای بیمارستان لقمان است گفت: اعلان آمادگی دامداران، کشاورزان واقشار مختلف سرخسی صحنه های بی بدیلی ازکمکهای مالی وجنسی دوران دفاع مقدس را با دیگر در شهرستان به نمایش گذاشت به‌طوری که از۸۰ گوسفند اهدایی مردم  روستای چشمه شور دو مددجوی سرخسی دو گوسفند خود را به این امر خدا پسندانه اهدا کرد.

وی افزود: در همین راستا و با همکاری بخشدار مرکزی دهیار ومعتمدین منطقه اهالی مومن وانقلابی روستای آبمال ۵۴ راس گوسفند جهت کمک به کمبودهای بیمارستان تقدیم کردند.

معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری سرخس با اشاره به گلایه مندی مردم از عدم همکاری شرکت های پیمانکاری طرف قرار داد با شرکت بهره برداری نفت و پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در امر کمک به بیمارستان لقمان، تصریح کرد: در جلسه ای که به همین منظور برگذار شد برابر قانون وبراساس نظام نامه ابلاغی وزارت نفت بر مسئولیت های اجتماعی پیمانکاران تاکید گردید که در پایان در مرحله اول از ۳۷ شرکت پیمانکاری حاضر در جلسه مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان درراستای مماسات وهمدلی به بیمارستان کمک شد.

بخشی با تاکید براینکه مردم ما در چهار دهه گذشته در تمامی بحران ها کشور ثابت کردند که یار یاور همدیگر هستند، تصریح کرد: شرکتهای پیمانکاری طرف قرار داد پالایشگاه وبهره برداری نفت در سال جاری جمع قراردادهای آنان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که می طلبد در این ایام اورژانسی که بیمارستان لقمان نیاز شدید به یک دستگاه اکسیژن ساز دارد همکاری کنند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 2