دستگیری ۳ زن متهم به سرقت در سبزوار
دستگیری ۳ زن متهم به سرقت در سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری سه زن متهم به سرقت از فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر با ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های سریالی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در سطح شهرستان سبزوار، طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی سبزوار افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۱۱ سبزوار با هدایت رئیس کلانتری در این طرح ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به رد زنی و شناسایی عاملان اصلی این سرقت‌ها شد.

 سرهنگ بیات مختاری بابیان اینکه متهمان که سه زن می‌باشند پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان تعداد زیادی لوازم و ظروف مسی سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۱۶ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند سه‌نفری به فروشگاه‌ها مراجعه و در فرصت مناسب وسایل را سرقت و از فروشگاه خارج می‌شدند.

 وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص دستگیری مال‌خران و همدستان احتمالی این افراد ادامه دارد، گفت: از شهروندان و کسبه درخواست داریم در صورت بروز سرقت‌های مشابه از مغازه‌ها و فروشگاه‌های آنان، جهت شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۱ شهرستان واقع در میدان دکتر علی شریعتی سبزوار مراجعه کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14